I'm back!

Äntligen internet fifan va sköönt :)
Vi beställde en 3g dongle funkar hur bra som helst än så länge :p
Idag har vi haft möss provning weeei nu börjar det fan närma sig, men känns faktiskt lite löjligt att redan börja planera studenten men men det är bra att vara ute i tid!

Efter skolan plockade Rickard och Johan upp mig och Rickard överraskade mig med att han köpt en micro och dammsugare :) Har man en gullig kille eller vad? :)

Sen lagade vi mat blev Uncle benz's sweet and sour sås med kyckling och ris, nice nice.
Sen kom svärfar och lilla Fredrik på fika :)
Vi har också läst runt på internet om vår lilla valp som vi får till årsskiftet :D världens gulligaste hund!!

Snart blir det bed time jobb imorgon :) Sen kommer farmor och farfar på besök från Småland såå kul!
Nu ska dom äntligen få se lägenheten!


Puss påååerrr!!



Längtar så jag kräks efter att få ha en sån här gullig sak i min famn!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback