Roligaste dagen på lääänge :D

Igår hade jag skit tråkigt messade Carro och hon skulle till barkarby. Vi va på hemtex och till sist Ikea hittade lite smått :) En lampa till hallen duschstång duschdraperi och ramar + lite små grejer.

När vi åkte där ifrån va klockan 17.20 och skulle vara hos Stefan (Rickards och Carros pappa) Så vi bestämde oss för att åka raka vägen till Bålsta.
Väl på motorvägen ringer Nybbe och Carro sitter och pratar med honom då det helt plötsligt börjar låta som fan.

Carro- Vad fan ere som låter?
Isabell- Det är PUUUUNKAAA!

Vi kör in till sidan jag stiger ut och det bara ryker och luktar som fan haha vi börjar as garva hahah.
Vi ringde Conny och han bad oss kolla om det fanns ett reserv däck i bilen men självklart gjorde det inte haha.
Så han fick åka med Matte från Grillby för att hjälpa :P

Det löste sig iaf vi kom till Stefan runt 7 men bättre sent än aldrig.
Då vare bara att slänga i oss maten för att sen åka och hämta Carros soffa på jysk, skit snygg va den :)
Väl på lastkajen ska Stefan ta emot soffan som en yngre anställd skjutsa ner till honom. Carro frågar Stefan om han klarar det med sin rygg då börjar han skrika hjäääälp hjäääääälp och han som jobbar där får panik och tror att han pajat hans rygg. Jag har aldrig sett så mycket panik i någon. Vi börjar as garva för vi ser ju Stefan bakom soffan som as garvar. Vi försöker få killen som jobba där att förstå att han bara skoja hahahah fyfan vad vi garva.

Jaja efter det så åkte vi till Donken för en varsin milkshake och tog driven när vi beställt åkte vi fram till betalnings luckan och Stefan fråga om dom tog kort, ja svarar hon och han säger kom då tjejer så börjar vi posa hahahah. Hon fatta ingenting och han ursäkta sig och sa att han trodde att hon skulle ta kort. Jag och Carro viker oss av garv jag får ingen luft och tårarna spruta.
Men det va inte allt Stefans ruta på bilen går inte att veva ner så han öppnade en liten lucka och tjejen försökte verkligen få in allt där hahahah och hon säger till slut kan du inte öppna dörren och stefan svarar nej det går inte och hon fortsätter försöka hahahha tillslut gav han sig och öppna dörren.

Nej fyfan så mycket som jag garva igår har jag inte gjort på länge :)

Idag har jag vart i jakan med Mamma och syrran när vi kom av tåget vart det jordens bråk i trappan stackars kille det va typ 10 pers på en det första man såg va att han fick ett järnrör i huvudet fett hååårt ! Och han ramlar omkull och dom fortsätter slå honom. och folk bara glor!? Mamma rusa ner och försökte få upp honom väl på fötter vinglar han därifrån heeeeelt blodig stackarn.. Hoppas det gick bra för han.

Köpte lite små grejer bara käka lunch på Burger king och sen åkte jag hem. Nu väntar jag på att Rickard ska komma och berömma mig för att jag vart så duktig.

Gick upp vid 9 och tog en promenad sen va det dags för att tvätta sen har jag satt upp dusch stången och grejat!
Ikväll får vi se vad som sker.

Pusss påååer !!


     




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback