Skola och besök hemma och i Krägga.

Åkte till skolan sjuuuuukt trött väl i sumpan svängde jag förbi Pressbyrån för en stooor kaffe och blev iaf lite piggare :)
Hade en intressant religion lektion tycker faktiskt att det är kul med Religion :)
Sen vare lunch jag Steffa och Becca drog till food court där blev det thai, kycklinggryta med ris yummie :D
Sen hade vi samhäll sen fick vi gå hem :)

Åkte förbi Kungsängen och umgicks med mamma och systrar alltid lika kul :)
Sen blev det Krägga och hälsa på Rickards mamma och lillebror, Åt spagetti och köttfärssås mums :) Slapp man laga mat också hihi.

Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska bli klar med en tatuering han gör på en kille som heter Adam, sen blire mys vid tv'n till efterlyst :)

Sen imorgon ere skola som vanligt :p

Pusss påer !

 



Finns det någon sötare en min lillasyster? Min prinsessa <3<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback