Stress

Slutade jobbet igår vid 6 så Rickard mötte upp mig och vi gick och handlade middag spagetti och köttfärs blev det :)
Sen efter middagen kom Emma på besök vi satt på baksidan och drack te och snackade :) Alltid lika trevligt.
Sen vare bara att packa ENSAM! Det enda Rickard sa hela tiden va att vi tar det sen. Sicken jäkel så medans jag packade låg han och sussa i soffan ! Men nu känns det bättre alla mina garderober är tomma allt mitt är borta. Medans han har sina grejer kvar och få panik packa idag :P

Nu blire iväg till jobbet, jobbar bara till 11 sen blire banken sen lassa mitt liv till en början på ett nytt i Bålsta :)

Wish me luck :)

Puss pååer !



du är så välkommen till bålsta hjärtat ;)<3

2009-09-05 // 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback