Halloj!

Dåligt uppdaterat i know ! Sorry!

Min helg har varit great ! :D I fredags städade jag som en jävla gnu och vid 4 tiden kom mamma och Emelie och hjälpte mig med att göra smörgåstårta :)
Vid 6 tiden började folk rulla in först va Rickards mamma, Conny, Rasmus och Fredrik :) Sen kom min syster Stefan och Åsa sen Simon pappa och Åsa :)

Det va ytterst trevligt vi drack vin och åt smötgåstårta !

Av Rickards familj och Rickard fick jag ett akvarium hihhihi och av conny fick jag en mobil :D:D
Av min familj fick jag massor med pengar smink och smycken :D Wie hihi

Sen blev det lördag då åkte jag Rickard och Bob till BrommaZoo och köpte fiskar :) Det blev en blå jättefin kampfisk sen en hona men dom e inte lika fina :P och en sugmal.

Vid 7 kom Sussi Vicky Sandra Emma och Carro vi drack vin och käka chips :)
Sen drog vi vidare till MP på tåget mötte vi också Doris :)

Jag hade verkligen en toppen kväll!
Taack tjejer!!!! <3<3

Pussss påååååååeeeer !!! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback