Sköööönt!!

Idag tog jag en riktig lång härlig sovmorgon med Bob Rickard va uppe tidigt som vanligt och träna men jag och Bob låg i sängen och mös till kl 1 :) Jätte skönt!

Sen käka jag lite frulle och vi drog iväg mot Denise & Matte grabbarna skulle ut med hundarna och jag skulle med Denise till bageriet det va min första dag där idag :D
Känns så skönt att ha ett jobb, ÄNTLIGEN!

Sen plockade Rickard upp mig och vi åkte till pappa och åt middag det blev älg stek och potatis väldigt smarrigt :)

Sen åkte vi hem och korkade upp en flaska vitt och gosa ner oss i soffan :) Nu sover dom som vanligt här bredvid mig.
Ganska jobbigt att Rickard är en morgon männsika medans jag är en nattmänniska, men men :P

Nu ska jag väl väcka dom så vi kan krypa ner i sängen !

Imorgon är det alla hjärtans dag :) Myspys.
Pappa ska nog vara hundvakt så jag och Rickard ska nog gå och se Snabba cash !

Pusss och godnatt !! <333





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback