Dagens!

Vaknade 20 över 9 och mitt tåg går 39 så fick lite lagom brådis och då ska ju självklart armjävel somnat totalt så sprang till toaletten med armen i handen och försökte snabbt göra mig i ordning och guess what jag haaann :D

Hade en lektion, religon "väldigt kul" sen käka jag lunch och åkte hem.
Då plockade Rickard upp mig på stationen och så åkte vi ut till Krägga för att hämta Bob det blev ën kopp kaffe också :)

Sen åkte vi hemmåt men det tog inte lång tid innan jag va i farten igen. Gick ner till centrum och mötte Denise och Jossan och vi tog en fika på Jonas Finka.

Sen åkte vi och lämna Denise på jobbet och åkte hem till mig och fortsatte fika haha :P

Jossan drog hem och sen vare dags för nästa fika då kom Rickards mormor och morfar och hälsade på Bob och drack kaffe :)

Nu sitter vi och tare lugnt i soffan snart ere läggdags ! :)

Pusss pååååer !! <333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback