Dålig dag

Vaknade med världens mensvärk men kravlade mig tillslut upp ur sängen och tryckte i mig alvedon.

Jag Rickard och Bob åkte sen och besiktade Rickards bil igen och den här gången gick den igenom :)
Sen blev det Mc Flurry på donken för att fira ! :D

Nu sitter jag här ensam, Bob sover Rickard tränar.
Då smyger all ångest fram.. 
Orkar inte ens gråta mer orkar inte ens bry mig.
Ringt runt idag angående hjälp med min ekonomi om man kan kalla det så även fast man inte har någon. men men det fanns ingen hjälp att få...

Skiter i allt nu..



Om jag kunde hjälpa dig och om det finns nått jag kan göra holla at me sister! love you <3

2010-01-21 // 23:34:45

Taack Sandra :) <3<3 love you!

2010-01-22 // 10:35:09
» j.p

iza va stark nu för det vet jag att du är;D det har du alltid varigt :) du har även vart en förebild för många andra tjejer och min syster du kommer klara det :) kramar

2010-01-23 // 23:59:03

Tack så mycket! Det värmde otroligt!!

Kramar!

2010-01-24 // 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback