Jobbig natt

Låg sömnlös i natt, oroade mig för framtiden.
Pengar är ju bara pengar men man kan fan inte klara sig utan dom.
Det är jätte påfrestande både för mig och Rickard nu när jag inte har något jobb, men det finns fan inga !

Vet faktiskt inte alls vad jag ska göra nu. Snart är det dags att betala räkningar och det kommer bli jobbigt.

Aja jag har tur i kärlek iaf det är väl så man får se det!

Efter att ha vänt och vridigt mig igenom halva natten lyckades jag äntligen somna men strax där efter blev jag väckt av Rickard som hade vaknat med en tråkig nyhet. Hans farfar har gått bort i natt tyvärr :( Men nu får han äntligen återförenas med sin kärlek.
Vila i frid Perra!

Puss påååer !! <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback