Kvällens bravader!

Åkte ut till Jossan och drack 2 glas rött sen satt vi och snackadet va Heidi, Sanna jag Jossan och Jensine.
Sen åkte vi in mot Bålsta och plockade upp Denise och vi begav oss mot sumpan :)

Det blev Garbo och vi hade skit kul! :)
Aldrig varit där förut det va ju as fräscht men lite för  mycket folk tycker jag!

Vid halv 3 åkte vi hemmåt det tog ett tag ska jag säga er :P Att hitta ut från sumpan va inte lätt :P

Men vi kom fram till Bålsta iaf där vi stanna på Shell för en natt korv! Mums!

Sen släppte dom av mig och jag gick hem och myste med Rickard och Bob sen somna vi. Sköönt

Vaknade vid 1 idag inte sovit så länge på hundra år så det va ganska skönt :)

Pusss påååååer !! <33




Garbo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback