Sorry kära läsare!

Blivit lite dåligt med uppdatering men nu är jag här :)
Allting känns sååå konstigt på fredag tar jag liksom studenten det är helt sinnes!
Men fy bövel va kul det ska bli!!!! :D

Idag har det varit underbart väder började dagen med en tripp till solariet sen en sväng till skolan för att lämna böcker osv sen drog jag och Amanda hem till min kära mor och låg och pressa i solen! :D Nice!

Har vart och köpt massa öl och sen hade vi svärfar och Åsa över på fika :) Fick min student present från dom och jag fick en cykel :D:D Så glad jag blev ! Sjukt snälla!

Nu har jag precis tagit mig ett bad noppat ögonbrynen och nu fixar jag mina naglar.
Imorgon äre dags för student lunch med alla 3or på Råsunda stadion! MYS !

Pusss påååååer !! <333



En bild på mig från förra året!



sv: allt är fint med mej! det underbara vädret fortsätter :) hittar du på idag?



kram

2010-06-03 // 14:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback