Sorry!

Sorry sorry för dålig uppdatering men haft fullt upp hela dagen!
Först va jag i skolan. Blev en lunch buffé på en libanesisk restaurang myspys ! :)
Sen hade jag lektion, samhäll blä.

Slutade vid 2 och mötte upp Matte Jocke och Bob vid finkan. Vi vandrade hem till mig och så klippte jag Matte sen skulle jag passa Tego ett tag medans dom drog och träna så så blev det :)

Sen vid 4 mötte jag upp Heaven det va typ hundra år sen vi träffades så det va på tiden! Mycket att prata om! :)
Sen kom Denise óch vi drog och drack en öl och snacka :)

Nu ligger Rickard och Bob och sover som vanligt. Ska ta och krypa ner där emellan nu ! :)

Imorgon äre skola! :) Då ska Denises hår fixas !! :)

Pussss påååååer !! <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback