..

Det blev på tok för mycket vin igår men det va jätte trevligt super god mat och trevligt sällskap :)
Vi åkte väl hem vid 1 tiden en sväng in på shell och en kik på vår lägenhet. Sen va det bara bums i säng och jag kan ju lova er att det va länge sen det snurra sådär.. Usch!! :/

Vaknade 20 över 9 och kändes som jag sovit 5 min. Då vare bara att göra sig i ordning och gå till jobbet. Va full när jag vakna också så illa vare..

Dagen har gått i slowmotion piggnade till hyffsat efter 2 koffein tabletter cola och mat :)

Sen vare bara hem och mysa med mina bebisar sen tatuerade Rickard Furu :) Fint blev det!
Mirza va förbi här en sväng och käka :) Kul att träffa honom!!

Sen är det soffan som gällt resten av kvällen och nu fan blire sängen mår ingeeee bra..

Pusss pååååer !! <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback