Goddag! :)

Inte lika härligt väder dock! Men kan bli en bra dag ändå! Vaknade vid 12 tiden och vi åt frukost i soffan myspys!

Haft världens underbaraste natt! Super dröm! Jag och Sandra (syrran) va i Grekland på värsta lyx hotellet vi åt god mat simmade med delfiner och badade jacuzzi i rummet och drack massa drinkar :) Sweeeeeeeeeet!

Sen hade jag min lilla bebis Bob i famnen han va super gosig i natt och låg och snuffsa mig i nacken :) Mysigt!

Vad ska man hitta på idag? Ingen aning.. det återstår att se!

Pusss påååååer !! <333


HAHAH , va du tvungen att drömma det? ,bjud ,mig på riktigt dit istället!

2010-05-16 // 16:27:23
» carro

bobby-heart! <3 snuffsis!

2010-05-18 // 10:22:23

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 // 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback