Sammanfattning av helgens bravader.

I fredags fyllde Rickards pappa år så vi va där och åt och drack :) Mycket trevligt!
Kom hem vid 1 tiden och då vare bara bums i säng.

Började kl 10 i lördags och jobbade till halv 5 ungefär :) Sen kom jag hem till min underbara pojkvän och bob :)
Rickard hade gömt något till mig i vårt sovrum och gissa vad jag hitta? :D Ett Pandora armband åååååh va glad jag  blev!!!! :)

Tyvärr va jag ju tvungen att gå vidare till mitt andra jobb.. Kom väl hem därifrån halv 10 då vare bara att duscha a fort och bege mig till Karin där drack vi vin och gjorde oss iodning sen drog vi till sportis :) Ytterst trevligt!!

Söndagen blev lugn vääääldigt lugn..

Nu ska jag städa lite!

Pusss pååååer !!! <333


» Liiv

Lät som en trevlig helg :D

2010-05-10 // 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback