Tadaa!!

Gårdagen va toppen!
Hälsade på min lilla mamma och hon hade jätte ont :/ Sjukt jobbigt att se!
Fick skjuts av Petri till fridehemsplan där jag mötte upp Emlan Natta Vicky och Kristina vi satt på ett cafe som hette Café fix tror jag och jävlar va god mat!!!!

Efter en mysig middag och massa tjejsnack så gick vi bort till kungsholmen och kikade på Emlans lägenhet super fin va den och vilket läge!

Kom hem runt 11 och somnade bums!

Idag har jag faktiskt varit i skolan hurra för mig!!! Hade kund också en super trevlig sådan hon va mörk hårig men med massa blonda slingor va hon sommar blond :) Snyggt blev det!!

Sen åkte jag hem lagade mat till min käre sambo korvstroganoff blev det och gott också :)

Sen gick vi ner till centrum och hyrde film och nu ligger både han och Bob i soffan och sover, som vanligt missade han slutet :P

Nu ska jag hoppa i säng! Imorgon ska här städas tvättas och bakas :)

Pusss pååååer!! <333

Slänger in en bild på Vickan jag och systrarna Feller! :) <3<3




sweet!!! så himla roligt att ni är många som vill vara med i tävlingen :D blir svårt att välja vinnare :P



något skoj planerat för helgen då?

2010-05-28 // 00:53:13

Trevligt. Är bilden tagen hemifrån er? :)

2010-06-02 // 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback