Bloggtorka!

Ja dålig på att blogga... Igen! Haha.
Men nu kör vi en period till! :)

Mycket har hänt! Vi har varit på ultraljud och fått sett vår prinsessa! Va så sjukt häftigt! :) allt såg jätte bra ut oxå, så skönt! :) det blir en liten Melody Ninja Tylén! :) åh vad jag längtar nu!!!

Nu är jag i v.20+4 så har gått halvvägs redan! :D nu börjar det gå undan och hända grejer! Nu känner man verkligen sparkarna oxå hon blir större och starkare vår buse! :)

Allt är bara så bra nu! Jag är så nöjd med mitt liv och inser verkligen hur lyckligt lottad jag är! Jag har en fin pojkvän som verkligen ställer upp och bara är helt underbar helt enkelt! Och världens finaste hund har jag oxå! Och familj och vänner haha! Allt är verkligen topp! <3

Pusspåer!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/447212/images/2012/pic_199157587.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/447212/images/2012/pic_199157598.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback