Fullspäckad gårdag!

Igår började min dag redan kl 05 då Melody tyckte det va dags att hå upp! Men vi hann lussa lite för sebbe innan han åkte iväg till jobbet!

Kl halv 9 vart det en timmes promenad med Sandra som avslutades med en frukost hos mig! Alltid lika trevligt!! :) ❤

Sen vart det en promenad upp till centrum och till min mor där min syster höll på att tatuera sig!
När hon blev klar gick vi till emelies dagis för att titta på deras luciatåg. Alla va så söta!! :)

Väl hemma igen va det min tur och jag blev sjukt nöjd, men fasiken va ont det gjorde!!

Sen åt vi middag och hade allmänt trevligt tills jag höll på att somna!

Va hemma vid 9 och vid 10 tok sov vi alla 3 :)

Nu är det dags för en liten promenad medans tvätten är igång!

Sen kommer Vicky förbi! Trevligt :)

Puss!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback