Snaaaart så! :D

Igår va vi hemma hos Sandra och Daniel och medans herrarna tränade så fixade vi käk! :) det blev grillad fläskytterfilé hallomi sallad och barbecue potäter! Det vart förjävla gott! :) efter maten gick vi ut och kastade boll med hundarna men fick snabbt bråttom hem till fotbollen.
Till fotbollen vart det vaniljglass med varma hallon yum!

Efter första perioden åkte vi hem och la oss på soffan och såg resten!

Måste bara säga att jag är så glad att jag träffat Sandra! Så bra människor växer inte på träd. <3

Och på fredag blir vi äntligen grannar!! Shit va jag längtar, vill bah flytta in nu :)

Pusspåer!! <3



Jag är så glad att jag träffat dig med! <3

2012-06-13 // 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback