När den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill!

Att ligga i sängen i Sebbes famn och känna bebis sprattla och höra chanty snarka det är lycka!!!
Jag älskar min lilla familj och är så himla glad och lycklig att jag får känna såhär!

Jag är så tacksam för all kärlek och allt stöd som vi fått.
Vet även att det snackas en hel del om oss och jag låter det göra de. Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg för jag är lycklig!!

Visst har vi inte världens bästa ekonomi vi har ingen bostad (än) och vi har haft det väldigt stormigt. Men kärleken mellan oss båda har alltid funnits och för mig är det de allra viktigaste!

Självklart önskar jag att vi hade stadig ekonomi, en villa ja och allt där till men nu är det inte så, då får man tänka positivt och va glada för det vi har :)

Vi har gått igenom mkt och klarat mkt tillsammans så bring it on :)

Kärleken övervinner allt!!

Pusspåer! <3


Cuutiepiie <3

2012-03-30 // 08:12:03
» Tilly

Sålänge man är lycklig gumman! Allt det där andra kommer!! Fokusera på det ni har och lilla bebis som snart kommer och SKIT förguds skull i vad folk säger. Det är helt ointressant och helt oviktigt att bry sig om!



Jag är såå himla glad för din skull och jag är helt övertygad om att du kommer bli en fantastisk mamma! <3 <3 Njut av kärleken och människorna runt omkring dig som du bryr dig om!

2012-03-30 // 09:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback