Sjuk och trött!

Har vart dålig så har inte funnits så mkt att blogga om, men vi kan väl köra en liten sammanfattning! :)

I fredags gick jag sebbe och Roger till min mamma på middag det va väldigt trevligt! Sen gick jag vidare hem till Vicky och körde mys häng med henne och Mikaela! :) jätte trevligt!

Efter en stund kom även lite fler folk! En trevlig kväll! :)

Lördags började vi dagen med kalas hos sebbes mamma Elisabeth och hennes kille Johan! Både firades med god mat och trevligt sällskap! :)

Sen vart det kebab och sofflocket resten av kvällen för det va då jag blev sjukt dålig :(

Sen dess har jag varit sjuk men det känns som att det börjar släppa nu iaf! :)

Juste!! Sen är jag ju i v.16 nu :) och nu börjar jag verkligen se och känna mig gravid! Jag älskar det!! <3

Pusspåer!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback