Va dålig jag är!!

Nu va det ett tag sen jag bloggade igen men nu kör vi igen :)

Helgen va topp!! Fredags träffade jag fina Jennifer på fika sen hängde jag med Sussi och hocken innan vi begav oss till sebbes bror där det va massa folk! :) kul! Efter det en liten sväng till sporten där det va after ski men jag tror vi stanna i en halvtimme innan jag och sebbe gick hem och la oss :)

Lördagen bestod av hockey! :) sebbes kusin från Dalarna va här på turnering så vi åkte och kollade han fick en rejäl heja klack med huligan tutor och mkt skrik :)

Sen på kvällen vart det en sväng till sporten för att träffa bästa Lara :)

Söndagen va tok lugn och skönt det :) Jennifer gick in i big brother huset i söndags så nu måste jag titta mer än vad jag redan gör! :)

Jag har oxå gått in i v.17 snart halvvägs! :D

Nu kommer lite bilder från helgen!

Pusspåer!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback