Overkligt!

För varje dag som går nu börjar jag inse att det är på riktigt! Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu. Att känna min dotter röra sig och sparka i magen, den känslan är obeskrivlig!

Hur kan man älska nått så mycket, någon som man aldrig ens träffat, ja känslan är overklig!

Nu har jag gått över halva graviditeten och tanken slår en att hon nu kan överleva utanför min mage! Det är helt sjukt!

Har drömt en dröm typ 4 ggr alltid lika verklig!
Drömmen är att jag och Sebbe åker in till förlossningen på tok för tidigt.
Hon föds utan några som helst komplikationer! Världens vackraste flicka på 1900 g ligger sedan i min famn! Alltid 1900g oxå! Betyder drömmen något kanske?

Fast hon får faktiskt ta och bo i min mage ett tag till! :)

Idag är jag i v.22+4! Alltså 129 dagar kvar till bf! :) <3

Pusspåer!!



» Tilly

Läskigt va fort det går :D

2012-05-03 // 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback