Så mixat!

När sandra slutade jobbet begav vi oss till bro för att besöka Daniels jobb! Dom har ett fågelbo med små bebisar boendes i en krockad bil och vi va ju tvungna att ta en titt och guuu så söta dom va!!

Medans herrarna våra tränade så begav vi oss till lejondal med hundarna och där pratade vi av oss en massa medans hundarna sprang av sig!

Alltid lika skönt att få prata ut med Sandra!

Sen vart det Willys och sen vidare hem där vi gjorde egen pizza! Yum yum!! :)

Nu sitter jag och oroar mig för framtiden! Fattar inte varför jag inte får nån hjälp av varken arbetsförmedlingen eller alfa kassan! Jag vill jobba och tjäna pengar! Visst att jag är gravid men jag är ju förfan inte handikappad för det.

Jag skäms för att få kasta över allt ekonomiskt ansvar till sebaztian som sliter på ett mindre bra jobb varje dag!
Kontroll freak som jag är håller jag på att spåra ur över att inte få hjälpa till eller klara mig själv.

Med det säger jag suck och tackar för idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback