Skit helg!

Världens sämsta helg på länge! Har legat hemma och varit magsjuk :(
Men nu börjar jag känna miig bättre iaf! :)

Nu är jag i v.24 och Shit nu börjar hon bli stark! Sparkarna är jätte starka och man ser lixom på magen när hon rör sig! :D ska försöka få det på film det är så jävla häftigt! :)

Sen har vi ju köpt lägenhet oxå!! :D en tvåa i brunna och jag är så glaaad! Nu väntar vi bara på att bli godkända av föreningen så vi kan flytta in! Men senast 15 juni! Så det är ju inte alls lång tid kvar! :) Woho!

Nee nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på the voice!

Pusspåer!! <3


V.24 <3



» Sussi

Amään, du får lägga upp bilder på lägenheten. Woohoo. Och sen får vi ses, vill också se sparkar :)

2012-05-16 // 09:12:46

Så fin Isabell <3

2012-05-16 // 10:38:16

såå himla fin !!! grattis till lägenheten :D

2012-05-22 // 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback