Noll!

Tappade motivationen till att blogga när mina inlägg började försvinna!
Men jag är en förlåtande kvinna så here i am again!

Här hemma är det fullt upp med renovering barn och hund. Lever just nu i ett totalt kaos men varför inte! Fint blire ju tillslut :) nu är det bara lite små pill kvar i sovrummet som lister och uttag osv sen Äre finito wiho!

Till helgen blire att riva ut köket för snart är vårt nya här :) ska bara lägga golv osv först :)

Nu sitter jag uppe med Melody aka speedy Gonzales! Hon sover absolut inte mer än 10 minuter på dagarna och trotsar redan mamma och pappa vid läggdags! Men när hon väl somnat sover hon jätte bra och tar sovmorgon helst till kl 1! Tror vi har en tonåring hemma :p

Nä nu ska jag fortsätta vagga på!

Pusspåer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback