Skit blogg!!!!!

Skrev om min förlossning vilket tog typ en halvtimma sen försvann inlägget :( hoppas jag får tid över imorgon till att göra ett nytt försök!

Idag har jag varit i stan hela dagen med min mamma mina systrar Jessica andre och Melody såklart! Dom inhandlade massa grejer till emelies halloween fest i helgen till och med Melody har en outfit!
Aldrig mer stan på höstlovet med barn och barnvagn! Jag är helt slut i huvudet!

Väl hemma blev det middag på GC och sen lite fika hos oss! :)

Nu ska jag sova PUNKT!

Puss!



Har ni fått upp panelen gumman? lägg upp bilder :) Eller så våldgästar jag er mohaha!

Svar: Jaaa den är uppe wohoo! :) ska bara måla en gång till idag sen lägger jag upp bild :) ❤
Isabell Sjöö

2012-11-06 // 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback