Stress!

Det började redan på natten Melody vägrade sova och klockan närmade sig tiden då jag skulle gå upp för en powerwalk med Sandra! Men va för trött för att komma upp :( blev ist så att jag sen fick stressa ihjäl mig till hsb som stängde 12! Va nog länge sen jag va så nära på att bryta ihop!
Va så trött så jag knappt orkade gå hann inte äta frukost och utan mat är jag inte rolig! Och råga på allt en hund som vägrar gå fint! Jag hade 5 min på mig till hsb från nya ip och jag svettades som en gris! Men jag hann, ni kan kalla mig superwoman!

Efter hsb gick jag upp till mamma och va där resten av dagen!

Sen blev jag upplockad av sebbe och Roger och vi började riva ut köket och nu har stressen nått klimax då oreda är det absolut värsta jag vet och nu bor jag i oredans mamma!

Men jag får andas mig igenom dessa veckor med total kaos och föreställa mig slut resultatet!

Nu hoppas jag innerligt att Melody snart somnar för nu är jag så trött i huvud och kropp att jag knappt vet vad jag heter!

Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback