Dagen som varit!

Dagen började med att vi försov oss en hel del så det va bara att tok stressa iväg! Det blev en riktig powerwalk upp till centrum för att lämna chanty hos min bror sen plockade tom och Rodney upp mig för att skjutsa mig in till stan på ett ärende! Blev även lite shopping för deras del sen hämtade vi upp sebbe på jobbet!

Sen köernas pappa Påvägen hem! Ingen rolig bilresa då vi alla va äckel hungriga!!

Väl i kungsängen skulle vi till Roger där även sebbes syrra med familj och farfar med tjej va och fikade! :) trevligt vare!

Sen åkte vi hem, plockade fram chips cola och cheezballs och kollade på sons och solsidan! Myspys! Älskar lugna mysiga höstkvällar och massor med tända ljus! :)

Nu är jag uppe och matar Melody och fixar med tvätten! hoppas att hon snart somnar om en skvätt! :)

Puss påer! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback