Helgen som varit!

Blivit lite dåligt med uppdatering denna helg men nu är jag på't igen! :)

Begravningen va super fin men usch va jobbigt det är!

Melody hade sovit hela tiden jag va borta så det hade gått jätte bra men fy va jobbigt att va ifrån henne!

Efter begravningen gick jag hem till mamma där sebbe va, han va så snäll!! Min mamma har varit jätte sjuk, förra veckan åkte hon på en hjärnblödning på lillhjärnan sen har hon problem med skelettet så sebbe hade varit och hämtat Emelie på dagis och sen lagat mat! Underbara han! <3

Resten av fredagen va cool lugn!

I lördags va vi bjudna på middag hos min pappa så vi och Roger va där mesta dels av kvällen, jätte trevligt va det! :)

Påvägen hem gick vi förbi Daniel och Sandra en liten sväng och hälsade på! Så synd att man har så lite tid till övers för vänner men det blir nog bättre sen när man kommer in i rutiner!

Söndagen bestod av storstädning medans sebbe va i Flen med tom och hämtade en dusch!

Så skönt att ha det städat och tvättat! :)
Sen vart det pizza från Svea hos tom sen vare bara att hoppa i säng!

Nu har Melody mat paus men hoppas på att somnar om fort för jag kan knappt hålla upp mina ögon!

Idag Äre sebbes första dag på hans nya jobb oxå! :)

Pusspåer!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback