Tevlans!

Vid 4 tiden fick jag snabb besök av Sandra :) vi hann snacka lite skit iaf :) saknar henne!! Man har ju inte så mycket tid som man velat till att träffa kompisar tyvärr :/

Efter det mötte jag upp syrran och vi drog till Coop för att handla till kvällens middag!
Väl hemma möttes vi av två hungriga pojkar som tryckt i sig massa godis i väntan på oss haha!
Men till slut blev det köttfärslimpa med potatis lingon och gräddsås MUMS!!

Och ja ingen har väl missat att det snöat idag? :) älskar snön så jag är glad!

Har hunnit färga barret idag oxå men det är inte klart så bild kommer inte förens imorgon om jag hinner! :)

Nu är det mys med mina älsklingar!

Pusspåer! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback