Omiljonär.

Det blev en god chili con carne som sebbe slängde ihop framför Bingolotto tyvärr vart det ingen vinst för nån! :/
Röven och Mia kom förbi och spelade oxå!

Efter bingon vart det lite onyttigheter och x factor :)
Jag gillar faktiskt x factor! Tycker det är skit duktiga människor med!
Sen gick alla hem och nu har jag svårt att hålla mina ögon öppna!

Ska strax krypa ner under täcket och mysa massor med chanty! Hon är äntligen hemma igen efter en vecka hos Stefan och Maria!

Imorgon är det första dagen på jobbet för sebbe efter ledigheten och det betyder oxå första dagen för mig ensam med både Melody och chanty men det ska nog gå bra! :) båda är ju så snälla!

Godnatt påer!



Haha jag ser måttligt road ut ;) Och gud så arg man får se ut ! :) Puss

2012-10-01 // 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback