BALLS

Idag har jag äntligen hunnit med städning! Har lyckats städa hela lägenheten plus balkongen så nu är jag nöjd :)
Har även hunnit med massa lek och bus med min lilla sessa!
 
Runt 3 tiden kom lunkan över på en fika oxå väldigt mysigt :)
 
Har även börjat med ett mello projekt! Hon somnar alltid i min famn och sover alltid mellan mig och Sebaztian men nu är det ändring på det!
Men fy sjutton vad mitt hjärta har gjort ont idag. Hon har varit så ledsen :( Första gången tog det ca 30 minuter innan hon snyftandes somnade och nu på kvällsnattningen gick det ganska fort och hon sov efter 10 min!
 
Men nu ska jag behålla bollarna och stå på mig detta SKA gå!
Jag vill lixom kunna ligga och kramas och mysas med min sebbe om kvällarna oxå :P
 
Nu sitter jag i soffan och bloggar framför tvn och sebbe snarkar bredvid mig. Skönt med egentid :)
 
Nu ska jag njuta! :) PUSS
 
(Appen funkar fortfarande inte så inga bilder...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback