Glaaaad! :)

Klockan ringde 07 imorse och det va längesen jag va uppe så tidigt! Trött va jag! Melody va inte heller så lätt väckt tog nog 20 minuter för henne att öppna ögonen men iväg kom vi iallafall! :)

Tog bussen upp till mamma och lämnade Melody och tog sen bussen ner till Lidl och gick på arbetsintervjuv!
Intervjun kändes skit bra och chefen va väldigt lättsam och trevlig :)
Så jag gick där ifrån nöjd med min insats!

Åkte upp till mamma igen och myste med alla mina älskade syskon och mamma och Melody såklart! Jätte mysig dag! :)

Efter jobbet kom sebbe och hämtade upp oss och jag fick ett underbart samtal!! Jobbet va mitt!! :D Woho! Ska dit på tisdag redan och skriva kontrakt! Jag är så himla glad!! :)

Väl hemma kom lunkan förbi och vi tog oss en promenad till Coop så jag kunde handla till middagen! Riktigt lyxmiddag blev det ;) Korvstroganoff utan ris! Lyxigt värre.

Sen dess har det endast varit mys med min älskade lilla tjej! Och nu sover både hon och respektive och jag ska väl göra detsamma! :)

Godnatt på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback