Skit app!!

Nu funkar inte min blogg app igen!! :@
men min dag har varit underbar!
startade dagen med mys frukost med min lilla familj sen kom lunkan över och hon jag och mello tog en promenad upp till centrum i solen!
väl i cengrym satte vi oss på GCs uteservering och tog rosa en cider och ett glas vin! Gick även sällskap arv josse och Amanda :)
msen åkte vi hem och åt pizza och kebab och drogfri oss sen vidare hem till Sandra en sväng innan bi åkte hem till mamma och plockade upp min lillasyster som vi passar och åkte till pappa och åt middag :)
nu ligger jag i sängen och myser med Emelie framför tvn med mello imellan oss :)
 
bilder från dagen för jag lägga upp Imon om appen funkar dvs!
 
 
puss och Godnatt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback