Uuuuunderbar dag!!

Det gick åt hellskotta igår när mello vaknade och sen skulle somna om så nu är vi tillbaka på ruta ett! Men ska bara njuta och mysa lite till! :p

Idag har det vart full rulle heeeela dagen! Lite kort om den:

Började dagen med att åka upp till syrran som passade Melody medans jag åkte till Lidl och skrev jobb kontrakt! :)
Blev till o med ansvarig för bakeoffen!! :)
Så nu är jag tillsvidare anställd på 20 timmar i veckan :) nöjd!!

Börjar redan på måndag nästa vecka med utbildningar osv och jag är sjukt taggad samtidigt som mitt hjärta värker av tanken på att va ifrån min prinsessa!

Mötte upp syrran och issa Kontio på GC och käkade lite lunch och hade det gott i solen :)

Sen tog jag en promenad hem till brunna och gick hem till Sandra en liten sväng och myste! :)

Sen vare bara att stressa hem och svida om och bege sig upp till GC igen för att möte Emelie och äta middag!
Åh va trevligt vi hade!!

Nu ligger jag i sängen och bara andas ut Imon ska jag äntligen se bieber!!! :D

Puss o Godnatt!



Vem kommer ha mello när du jobbar? :)

2013-04-24 // 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback