Renaste kärleken.

Finns inget renare, inget starkare, inget vackrare än kärleken till sitt barn.
Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag någonsin skulle älska och värdesätta någon så högt i hela mitt liv.
Att jag så fort jag blev mamma helt plötsligt blev livrädd för att åka bil och passera vägen för att jag är livrädd för att behöva lämna din sida.

Jag förstår inte alls hysterin med svaret till meningen med livet. Det är ju solklart. Det är våra barn.
Det är det som är meningen. Jag trodde att jag levde innan men nej, mitt liv började för exakt 8 månader sen, dagen då mitt liv kom till livet.

Inte ens världens ord kan beskriva min kärlek till dig och du kommer nog inte förstå förens dagen då du själv skaffar barn.

Jag älskar dig Melody. Mitt liv mitt allt!
Jag lämnar aldrig din sida.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback