RUL

I måndags va det äntligen dags för ultraljud och till min besvikelse såg jag att tiden va kl 17 och inte 11 som jag trodde!!

Gick på nålar precis hela dagen! Men när klockan började närma sig åkte vi upp till mamma och lämnade melody och begav oss sen till kista! Hann med lite fönstershopping innan det va dags! 

Jag blir alltid lika nervös och pirrig när jag lägger mig på britsen men så fort man ser det röra sig så kommer tårarna! Allt såg super fint ut och den 26 april är lillebror beräknad att komma!! Asså vilken känsla när hon sa att det är en pojke!! 😁 självklart hade jag blivit glad om det varit en flicka med men med tanke på hur lite pojkar vi är i vår stooora släkt så har det känts så långt borta med en kille.
Men jag hade ändå på känn att det va en liten pojke, en liten son! Så sjukt häftigt! 

Vi håller på att finurla på namn och har en stark kandidat! Men det berättar jag när vi är säkra :) i andranamn blir det Valle iaf, efter min älskade farfar som gick bort i år. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback