Effektiv dag!!

Lämnade Melody på dagis efter en mysig frukost på sängen igen! :)

Mobilen dog utanför dagis vilket innebar att jag inte kunde köpa sms biljett på bussen sur grinig och trött va jag på promenaden hem vill jag lova :p
Fy va hemskt beroende man är av telefonfan! 

Väl hemma satte jag igång med att måla om i köket! Äntligen fick jag tummen ut röven! Och blev så sjukt nöjd!! :)

Åkte och hämtade Melody och stressade iväg för att vi båda skulle filmas :) filmen kommer på söndag så keep your eyes open! :)

Sen gick jag förbi mamma en sväng och hälsade på sen vidare till gc för en middag med bästa svärfar!

Efter det övningskörde vi lite för att sen slå sista finishen på målningen! 

Nu ligger jag i sängen äntligen med ryggvärkens mamma!

Godnatt på er!! 

Före: 

Efter:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback