I brist på annat!

Jag tänkte ge bloggen ett nytt försök! :)

Haft en såndär super underbar dag idag! 
Började dagen med att åka till jobbet för att sen väl där inse att jag va ledig haha lucky me! Så åkte hem och kröp ner bredvid mina älsklingar! 

Vaknade av att svärfar kom förbi med frukost! :)

Sen gjorde vi oss i ordning för att åka ut till Frölunda för att grilla lite korv och åka lite pulka! Hur mysigt som helst dock inte lika uppskattat av sebbe han är ingen natur människa direkt ;) 

Efter det begav jag mig hem till bästa Sandra medans grabbarna åkte iväg med crille då han skulle köpa bil! 

Jag och Sandra passade på att pyssla lite medans Melody sov! :)

Sen kom dom hem och så satte vi igång med middagen (tacos) Nomnom!

Sen vart det häng framför tvn och melodifestivalen :)

Sen åkte vi hem och Melody somnade bums så vi fick lite välbehövligt egentid och drog av bad grandpa och jisses vad vi har skrattat haha! :)

Nu ligger jag nerbäddad bredvid det dyrbaraste jag har! 

Godnatt!! 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback