Så tacksam!!

Haft en underbar födelsedag!
Dagen började med frukost på sängen med min älskade dotter :) vi busa och skratta hela morgonen! Sen begav vi oss mot dagis och sen vart det en promenad hem! :)

Gick hem och bädda ner mig på soffan och tittade på ph!

Sen drog jah och syrran till jakan för lite shopping och jag handlade lite födelsedags presenter till mig själv :) 
Ett par jeans 2 tröjor och lite underkläder!

Sen bjussa syrran på fika på tastys innan vi begav oss hemåt för att hämta en väldigt glad Melody! :)

Väl hemma kom Roger förbi och jag skulle för första gången övningsköra med honom så vi tog oss en tripp till Willys och det gick tamefan as bra!! :)

Sen vare dags att börja med middagen och jag slängde ihop lite baconspäckade älgfärsbiffar med kantarellsås och hemmagjord potatismos! Super gott vart det!

Crille, Roger, Simon, Emelie, Sandra Fille sebbe Melody och jag åt och hade jätte trevligt!
Och jag fick så fina presenter!
Ska fota och lägga upp Imon!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med ett glas vin och kolla på pH!

Pusspåer!!











» sussi

Vilken mysig dag. Grattis igen på din dag :)

Svar: Tack sussi!! ❤️❤️
Isabell Sjöö

2014-02-06 // 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback