Plus

Den 25 augusti var en fantastisk dag på flera vis.
Vi började dagen med att skriva papper på vår nya lägenhet med drömläge!

Gick sedan förbi Daniel och Sandra och hon reagerade direkt och fråga om jag köpt ny bh för mina bröst såg enorma ut. Till saken va ju att jag inte alls köpt en ny bh utan att jag under en kortare period börjat känna mig gravid och min mens va sen!

Hon tvingade iväg mig till Coop på shopping av graviditetstest och vi gick hem till mig och tog testen.

Sebbe och Sandra satt i soffan när jag kom ut och det va liksom inget snack om saken 2 tvär tydliga streck och hjärtat började slå i tusen medans jag blev alldeles varm. Vi alla börjar skratta och lyckan slår över.



Vi ska nu gå från 3 till 4 och vi kan inte vara gladare!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback