Effektiv dag!

Morgonen började med att lämna lillfisen på dagis. Va så roligt att se henne där idag. Satt kvar en stund när jag lämnade och dom skulle sen vidare till "torget" och ha sångsamling. Så när det väl va dags att gå så sprang hon fram till sin kompis och tog henne i handen och sa nu går vi! Så söta 😍 

Sen förbi Lidl och handla för kvällens middag och vidare hem.

Satte igång med maten då långkok stod på schemat och sen ni! Jag rensade massoooooor! Flera vänder till vinden och massa pill och fix! Så skööönt! 

När Sebbe kom hem från jobbet åkte vi och hämtade mellis och återigen höll jag på att smälla av. Hon skulle säga hejdå till sina fröknar och kompisar och sprang laget runt och pussades och kramades 😍 hon är så go!!

Sen va det dags för rond två! Crille kom förbi och hjälpte oss med lampor, gardinstänger, TV-bänk och soffbord! Nu asså nu börjar vårt hem äntligen likna ett hem. 😃😍 

Nu ligger jag i sängen med mina två snarkandes älsklingar bredvid mig och jag ska strax snarka ikapp! 

Bilder på lägenheten kommer!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback