Fika och tacos!

Började morgonen med en långfrukost med min lilla kärlek efter frukosten lekte vi och busa i några timmar innan vi begav oss till bussen upp till centrum. 
Där mötte vi upp moster Sandra och mormor för en fika på nya caféet i centrum! Super mysigt!! Kommer bli så nice där i sommar :) lär bli många barnvagnspromenader upp dit för fika med lillebror :)

Sen gick vi och hämtade lillmoster i skolan och så vare fullt ös :) så kul att dom leker så fint :) 
Medans dom lekte för fullt passade jag på att få håret färgat av mamma. Blev super bra! Fick dock ingen rättvis bild så får ta en imorgon i dagsljus 😊

Sen vart det tacos för hela slanten så gott! 👍😊

Nu är lilla damen nattad och jag ska fortsätta njuta av kvällen med min stora kärlek!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback