Vilken fantastiskt helg!

Lördagen började med att Sebbe jobbade och jag stressade som en tok med städning tvätt och fix innan gästerna skulle komma vid 3! Men som tur va så slutade han tidigt och min syster kom och backade upp! :)

Vid 3 rullade dom första gästerna in och efter en liten stund va det fullt hus! 😍 det bjöds på massor med hembakat och marängswish! (Min favvo) 

Fick massor med fina presenter bla presentkort på IKEA och Mio :) så nu ska här shoppas!! Fick även massor med rolig tårtbaks tillbehör då jag älskar att baka! 😍 

Sen började folk runda av och vi va bara några få kvar så jag ställde mig i köket och började laga mat när det plötsligt plingade på dörren! Vågade knappt öppna då det va någon som höll för titthålet men till slut så! Och vilken chock!!! Där stog alla mina fina vänner och sjöng. Kan ju säga att det kom en tår eller två. Vart super överraskad och hade inte anat nånting. 

Sen va festen igång och det va verkligen super kul!! 

Fick ett super fint Marc Jacobs armband im in love😍 

Stort tack till min kära sambo och syster som styrt allt och tack till mina älskade vänner och familj! ❤️❤️












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback