Renovering!

Asså nu är det så nära inflytt att jag nästan kissar ner mig. Vi flyttar i helgen och jag är så lycklig!! 😆😆 
Idag har det städats! Byggdamm är inte att leka med haha! Imorgon kommer rörisen och fixar till i badrummet! På lördag kommer plattsättaren och kaklat köket och elektriken på söndag och fixar elen! Sen är det alltså finito! 😆 men vi kommer nog sova där imorgon eller på lördag ändå! Sålänge toan osv funkar. 

Ska ner och ta lite bilder imorgon så ni får se. Men det behövs inhandlas massor och ekonomin är inte sådär som vi vill att den ska va så mycket får vi ta med tiden ☺️ men sålänge vi får ett eget hem så skiter jag i gardiner och dylikt. Vill bara ha vårt egna ❤️ 




Såå kuul :D:D

2015-01-23 // 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback