Suck på mig själv!

Jag vill så gärna blogga asså verkligen men har motivation i några dagar sen dör det bara ut! Men nu ska jag verkligen försöka haha! 

Mycket har hänt! Lägenheten är snart klar!! 😆 och jag är så glad så jag nästan kissar ner mig! 

Har blivit sjukskriven pga av ryggen och sömnlösheten! 

Lillebror sparkar på och är livlig som sjutton (speciellt när man ska sova)

Melody känns så stor nu! Hon är så förståndig och rolig! Världens livligaste fantasi har hon oxå. Istället för låtsas kompisar har hon låtsas djur! Det är grisar hästar och en höna haha. 
Jag fick mig ett gott skratt här om dagen när Sebbe på parkeringen fick böja sig ner för att plocka upp hönan och sätta honom i bilen bredvid Melody. 😂 så gulligt! Sen säger Melody åt hönan att sitta stilla och sätta på sig bältet! 👍 

Nej men allt glider på nu och det känns så skönt! Vi har haft nog med motgångar så nu blickar vi framåt och njuter! 2015 kanske blir vårt år? 😄









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback