Vilken dag!

Jisses vilken dag vi haft! 
Lämnade Mellis på dagis vid 9. Åkte hem slängde i mig lite frukost och började dra lite grejer till lägenheten och då menar jag dra haha lassade grejerna i Melodys pulka pörfa med lite snö :)

Va där ett tag och pulade sen drog vi till Barkarby outlet och gick runt i diverse affärer och handlade nödvändigheter innan vi gjorde sista stoppet på IKEA! (För idag) lär blir fler vändor dit ;) inte mig emot! 

Påvägen hem plockade vi upp melody och väl hemma körde jag någon ny variant av multitasking. Lagade mat, underhöll mellis och packade! Under tiden flyttade crille och Sebbe ner massa kartonger. Som tur va kom min lillasyster över och lekte med melody så gick det helt plötsligt mycket fortare. :)

Nu ligger jag i sängen bredvid melody som en strandad val och kommer inte riktigt upp till chipsen i.vardagsrummet då ryggen har sagt upp sig. Ska försöka rulla ut på nå vis. Imorgon fortsätter vi! 👍😬😄 

Slänger upp en bild på ett snart färdigt badrum! 




Mer har hänt idag men inte hunnit fota något, men det börjar ta sig! 👍😄



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback