Dålig uppdatering!

Men det beror mest på att jag är gräsänka denna vecka så har fullt upp med mellis och ja allt i princip! Sebban är i Göteborg och jobbar och kommer inte hem förens torsdag kväll!

Men ja vad har hänt? 
Helgen va fantastisk massa familjen mys. Och i söndags va lyckan total! Melody fick äntligen rida häst och att se min lilla sessa sådär lycklig värmde mitt mamma hjärta ordentligt! 






Idag har jag haft fika besök! En granne va över på kaffe och fika och vi fick sällskap av Lara efter en stund! Tiden gick och massa kakor slank ner och det va definitivt inte sista gången vi sågs på kaffe! Super trevlig tjej 😊 
Sen hämtade jag fisan på dagis och vi begav oss ut i regn och rusk för lite lek i lekparken! Super kul hade melody iaf jag frös men bet ihop 😜






Tanken va att melody skulle somna hyfsat tidigt och att jag och lunkan skulle ha filmkväll det slutade istället med en melody som inte somna och fick vara med! Blev dock ingen film men mysigt ändå! 😊



Låååångt inlägg idag men så får det bli! 😀



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback