Helgen!

Numera har vi ju lång helg här hemma! Sebbe jobbar i Göteborg, han jobbar mån-tor sen har vi helgmys!
Melody blev så glad när han kom hem 😍 ja jag oxå såklart! Så i torsdags avnjöts en god middag på Golden Cave med pappa, Åsa min syster, melody och Sebbe! Sen va det hem för mys med papi!
Fredagen va i lugnets tecken och inte sådär jätte många knop gjordes lite häng i lekparken vart det medans pappan va på gymmet! Sen åt vi sushi och hade fredagsmys. 😊

Igår skulle Sebaztian iväg och tatuera sig så vi begav oss in till stan för att hänga på aquaria med min pappa och Åsa men så blev det tyvärr inte. Vi satt fast på tåget 50m från centralen i en hel timme?!!! Asså jag höll på att bli galen och stackars melody va både uttråkad och hungrig. Ja så nått aquaria hann vi tyvärr inte med :( det blev istället en sväng på stan och ett besök på br 😄 så hon va glad ändå! 

Sen va det taco middag hos pappa och Åsa. Hennes dotter med kille va oxå med. Och kvällen avslutades med lite spel innan det va dags att runda av och åka hem. 
Väl på centralen va det strul med tåget igen och då höll jag på riktigt på att spåra ur. 10 min sent va det så inte så farligt. Väl framme i Kungsängen kom det ingen buss.. Den hade gått sönder i Tibble och då orkade jag inte mer och stackars melody va så trött så vi tog oss en taxi hem. 

Nu har vi precis avnjutit en frukost och ska snart planera dagen i det fina vädret! 😍







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback